• Главная
  • Новости
  • Tesla запропонувала клієнтам безконтактний сервіс, щоб запобігти поширенню коронавірусу

Tesla запропонувала клієнтам безконтактний сервіс, щоб запобігти поширенню коронавірусу

Tesla у зв’язку з поширенням в світі коронавірусу пропонує своїм клієнтам скористатись послугою NO TOUCH SERVICE (NTS) при обслуговуванні автівки, повідомляє autogeek.com.ua.

Вона була доступна і раніше, але зараз компанія зайнялась розширенням штату і він вже досяг 743 сервісних команд.

Кожен технік Tesla має всі необхідні інструменти для обслуговування автомобіля, а також ніяк не контактує з власником машини.

Називають їх Tesla Rangers. Скориставшись такою послугою, клієнт не має необхідності їхати в сервісний центр і таким чином знижує ризик заразитись вірусом.

В компанії розповіли, що подібна послуга включає в себе чотири складові. Перш за все клієнт має оформити заявку, вказавши місце де буде знаходитись машина – це може бути як парковка так і власний гараж з вільним доступом. Далі по прибуттю техніка потрібно дистанційно відкрити автівку. Після того як спеціаліст виконає необхідні роботи він повідомить власника чи потрібна оплата, яку можна здійснити онлайн чи через додаток. Останній крок, це дезінфекція безпосередньо співробітником Tesla всіх поверхонь, до яких він торкався під час роботи.

Власник Model 3 Алекс Ганівет-Буало, який живе недалеко від Монреаля, вже встиг скористатись цією послугою і залишився задоволеним результатом.

Він розповів, що Tesla Ranger працював близько 30 хвилин і замінив сидіння переднього пасажира по гарантії через несправний датчик подушки безпеки. Після цього він зателефонував і повідомив, що робота завершена.

“Я вийшов на вулицю, щоб подякувати йому за роботу. Дотримувався відповідної дистанції, але він все одно сказав мені не наближатись, пояснюючи це правилами компанії. Це дуже професійно. Видно, що Tesla думає про своїх клієнтів”, – сказав водій електромобіля.